ח"כ לימור סון הר-מלך: "מאות פיגועים מושתקים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ לימור סון הר-מלך: "מאות פיגועים מושתקים"

    אשת 'עוצמה יהודית', לימור סון הר מלך בראיון ב'מהדורת הבוקר סוף השבוע": "מדי יום מתרחשים מאות פיגועים בכבישי יו"ש, אבל הם מושתקים. כל הזמן ידברו על הכלה, ואיכות חייהם של האויבים. אלו עמדות מהקואליציה אותם מוביל שר הביטחון. אתמול הייתה לנו ישיבה בוועדת חוץ וביטחון על צפון השומרון, אבל לא הגיע אליה אף נציג של הצבא"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לימור סון הר מלך, מ'עוצמה יהודית' בראיון למהדורת סוף השבוע עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "פיגוע מאוד קשה, אבל צריך להבין שהפיגוע הוא נקודת קצה של מציאות קשה ביו"ש. מדי יום מתרחשים מאות פיגועים בכבישי יו"ש, אבל הם מושתקים. כל הזמן ידברו על הכלה, ואיכות חייהם של האויבים. אלו עמדות מהקואליציה אותם מוביל שר הביטחון, זה לא רק עבור תושבי יהודה ושומרון, זה עבור כל תושבי ישראל".

    "העניין כרגע שאין הרתעה, הטרור מתגבר ויש לו עידוד. הם מזהים שאנחנו חלשים ונכנסים לוואקום הזה. זו מציאות ביטחונית מעוותת של הכלת הטרור ושל כל מיני דברים הזויים. זה שאני בקואליציה זה לא אומר שאני לא יכולה לומר את האמת, היא טובה לאין ערוך מקודמתה. שר הביטחון אומר שהמחסומים בסוף סדר העדיפויות שלו, זה לא הגיוני ומתקבל על הדעת".

    "החיסול הממוקד של אתמול הוא אפילו לא קצה קצהו של מה שקורה. ג'נין מנפיקה טרור לכל מדינת ישראל. אנחנו בנקודת הכרעה שאנחנו בחזית כוללת וג'נין מתקרבת לשם. אני יודעת בוודאות שיש לנו יכול להכריע את המערכה בשכם וג'נין. אני דורשת לצאת למבצע צבאי נרחב בצפון השומרון".

    חברת הכנסת הטיחה דברים קשים  בצה"ל ובמערכת הביטחון: "אתמול הייתה לנו ישיבה בוועדת חוץ וביטחון על צפון השומרון, אבל לא הגיע אליה אף נציג של הצבא. אתם מבינים מה זה אומר? מה זה המצב הזה?"

    "כחברת כנסת אין לי את ההזדמנות לעצור ולהבין מה קורה. כאשה שכולה מפיגוע טרור, אני שמעתי על פיגוע טרור ומיד הייתי צריכה להתראיין על גרעינים תורניים. אני ראיתי את בעלי נרצח לי מול העיניים, ונקרע לי הלב לראשות משפחות שלפתע דופקים אצלם בדלת הבית ומבשרים להם על הגרוע ביותר".

    "כששולי הי"ד נרצח, היינו בדרך לחומש. אז הייתה תקופה שנרצחו המון אנשים, לאחרונה הייתי עם שכנה שאמרה שהם נוסעים בנפרד, כדי שלא ייפגעו יחד. אמרתי לה שעדיף להיות בשטח בזמן הגרוע ביותר מאשר להיתפס מופתעים בבשורה המרה".

    האזינו



    0 תגובות